понедельник, 20 августа 2012 г.

Автоторгівля 20 серпня 2012


Домашка- TSCO ULTA FOSL PVH UTX PII WHR ENR BBBY LULU PCYC TIF RHT TNA ESV WCG SIRO CHL VIAB DECK LQDT LL OPEN VPRT WPRT GGC URI CTCT

20.08.2012 - на р/рахунку LiteForex запустив експерта-робота.
10:55:поч. баланс=3204.;
- підсумок за день:          баланс=3138
мабуть прийдеться самому вручну витягувати з просадки, а робот нехай на демці пока буде...

Я ним поки що незадоволений. - на демці торгував в плюс, а на реалі просажує депозит.  (внаслідок тупого застосування Мартингейла, як мені здається).  Взяв я його тут. Роздають безкоштовно. Поставив його просто так - щоб не скучати, когда на рынку у мене сигналів для ручної торгівлі нма - спостерігаю як робот торгує. Однак, слід відмітити, що роботи, що дають своїм клієнтам у компанії ManorsGroup торгують все-таки краще, зараз у мене на одному з рахунків включений мультивалютний експерт Calypso.

Комментариев нет:

Отправить комментарий